VVD Woensdrecht
Samen sterker verder!

Ik ben Inge Buzing ,45 jaar, ben getrouwd met Robert en heb twee kinderen van 24 en  van 22.

Ik ben van origine kraamverzorgende, maar kan helaas mijn beroep niet meer uitvoeren omdat ik arbeidsongeschikt ben bevonden.

Ondanks dat ben ik nooit bij de pakken neer gaan zitten en probeer ondanks alle beperkingen mijn steentje bij te dragen aan de gemeenschap door middel van vrijwilligerswerk.

Ben altijd actief betrokken geweest bij de scholen van de kinderen; van de peuterschool tot en met het examenjaar van de middelbare school.

Ik ben zes jaar leidster geweest van het elftal van mijn zoon en daar voorzitster van de activiteitencommissie en werk als vrijwilliger in de huiskamer voor de senioren, om heerlijk een kopje koffie te schenken en heerlijk te kletsen.

Ondanks dat mijn dochter mijn mantelzorger is ben ik ook mantelzorger van mijn beide ouders.

Daardoor weet ik ook hoe moeilijk de mensen het zelf kunnen hebben in deze maatschappij, maar ook zeer zeker de mensen erom heen, zoals de partners en kinderen.

Uit eigen ervaring weet ik dat je door zoveel verschillende omstandigheden zo in de problemen kunt komen te zitten, dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien. Dan is het geweldig om mensen te vinden die weten welke wegen je moet bewandelen om de juiste en passende oplossingen te vinden.

Ik hoop door mijn persoonlijke ervaringen de kwetsbare mensen en de mensen erom heen in onze gemeente (of het nu kinderen, jong volwassenen of ouderen zijn) op wat voor manier ook te kunnen helpen door ze naar de juiste mensen te verwijzen, zodat ze op een fijne , persoonlijke en professionele manier geholpen kunnen worden waarbij alles bespreekbaar is.

Ook voor veel zaken waar een taboe op rust zijn er oplossingen.

Veel mensen weten helaas niet hoeveel mogelijkheden er zijn in onze mooie gemeente en waar ze voor wat voor hulp dan ook moeten zijn.

Mijn passie is om mensen daarmee te helpen en daar wil ik me graag voor inzetten. En zal daarvoor alles doen, wat in mijn vermogen ligt!

VVD CAMPAGNE 5 FEBRUARI 2022

• poster collage